09:27
מה זה חשפנות

עירום הוא נושא מוכר שיש לו קשרים לארוטיקה וגם לבושה. זה כרוך בגילוי של איזשהו חלק בגוף שנחשב כפרטי על ידי התרבות המסוימת שאליה הוא שייך.

עירום פירושו חשיפת איברי המין של האדם (הן זכר והן נקבה) כמו גם הצגת חלקים מסוימים בגוף הזכר או הנשי המכוסים בדרך כלל בלבוש. בני אדם פיתחו הבנה של עירום כמאפיין אנושי ונורמה חברתית בסביבות 500-300 לפני הספירה.

בחברה המודרנית, עירום עלול לגרום לאי נוחות רבה אצל אנשים מסוימים שיש להם גישה שלילית חזקה אליו ואירוע שהוא מציג תחתונים גרם לחרדה הן לגברים והן לנשים שהיו להם יחס שלילי כלפי גוף עירום. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-the-center.php

אחת המטרות של קורס זה היא לחקור את האופן שבו נשים, שהן בעת ובעונה אחת רכוש ציבורי ונלעגים, מוערכים בחברה שלנו. מונחים כמו "התחזות בעירום" בקשר ל"מיניות הסמויה שלו" ישמשו כדי לאפשר הגדרת משמעות.

אנו רואים שעירום בצילום עשוי להיות אומר דברים שונים, כגון הצגת הגוף בכוונה. עם זאת, זה גם עניין של אמנות שלא חייב להיות כל קשר עם עירום או מיניות של אנשים שמוצגים.

עירום עשוי לכלול את שני המינים בקלות אל תיעלב בזמן שהם משחקים יחד במשחקי רחצה בזמן שהם השתוללו עמוק יותר ויותר לתוך מפל כשהם חשו בועות מדגדגות את גופם וגורמות להם לצרוח מצחוק עד שחלפו דקות מהירות.

מבוא: אחת המטרות של קורס זה היא לחקור את האופן שבו נשים, שהן בעת ובעונה אחת רכוש ציבורי ונלעגים, מוערכים בחברה שלנו. מונחים כמו "התחזות בעירום" בקשר ל"מיניות הסמויה שלו"

עבור מגרית דרבי זו הייתה פגיעות והעצמה. סיכונים אלו מעוררים סוג אחר של אינטימיות בכל הנוגע ליצירת יצירה אמנותית שיתופית. מאטסן חקרה את המושג ויצרה דיוקנאות נשיים מורכבים שהתריסו לרוב פרשנויות היסטוריות מגבילות של נשיות.

-תערוכת "G NUDE", אוצר מאגרית דרבי

Просмотров: 64 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar