16:35
מה מרגיש אישה כאשר בה, זה הפך cumming למעלה: 20 הגילויים

זה סקרן לך, מה זה כאשר הצעיר cums בך? אולי אתה הולך להחליף את הקונדומים של צורה אחרת של אמצעי מניעה, אבל לדאוג למה שאתה מרגיש כשהוא מסיים אותך נכון?

התוכן של המאמר

1 מה בנות מרגישים היטב

אז אתה כבר צופה את הרגע הזה עם התרגשות. בכל מקרה, בכל מקרה, קרא עוד, שכן במאמר זה אסנו הערות של אלה שכבר חוו את זה בעצמם.

מה מרגיש בנות ברגע המיוחד ביותר

"אני לא אעשה בהכרח, אני מרגישה זרע, אבל ההרגשה של מה שהוא מצטמצם אותי שונה לגמרי: הנעליים החזקות ביותר, יותר סיכוי לאורגזמה איתו, מעת לעת את הזין שלו קצת פולסים ... א כמה פעמים אדם צעיר בכוונה אומר כל כך מתעוות על ידי כמה בוגר, וזה גם תחושה מצחיקה! וואו, אני מתגעגעת לתחושה הזאת ". - Abeyante. "בהחלט חם! החלק האהוב שלי ". - שונא. "זוהי תחושה פועמת - אחת הרגשות המרהיבים ביותר בעולם. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאני לא יכול להתחיל קווי מתאר, שעליו נראה איך ואיך זה מאוד אינטימי זה מרגיש. ". - Wildlikechilden. "פעימה היא הכי הרבה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, חזק. כל החום שאחריו. כולם יודעים את זה!-. - Fortunavitrea. "המממ.

לספק חלומות אישיים בישראל רק כאשר אתה אישה יפה מרוסיה. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3600 יורו.
https://empress-escort.com/

מעולם לא הרגשתי את הפעימות, הכול נמס, אם כי היו לי גברים עם חברים גדולים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שבסופו של דבר, להרגיש את זה בפעם הבאה!-. - Redkoala. "פשוט הרגשתי את זה. אז לא קרה בכל פעם, אבל כמעט תמיד. כל זה מתחיל עם אדוות התקשות, ואז בחום מ splashes כאשר הוא גם cums, ואחר כך אדוות. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי תחושה בלתי מתפשרת אינטימית מאוד ". - קולורפינסטהט. "אני מרגיש איך הוא עובר כאשר cums 2-3 פעמים ביום. כולם יודעים שזה הרגשה פועמת. אני מרגיש את זה, כפי שכולם יודעים, תנוחות שונות (מיסיונרית, כלבלב בסגנון, כפית ו t.ד '.). יש לציין כי זה באמת תלוי בגודל של חבר הבחור, ומאות כמה באים לידי ביטוי, כמה זמן / חזק הוא cums ". - Stargirl93. "שלי, זה הפך, בן הזוג אומר שהוא מרגיש כאילו אני זקן, אומר כי הזין שלי הופך להיות קשה יותר, ואת אדווה, באופן מסורתי, מכריח את זה גם בהצטיינות. היא גם מרגישה את בהצטיינות שלי כשהיא נכנסת לה בתוכה, אבל זה יורד במצב מתאים. באופן מסורתי, כשאני מסיים, אני נכנס מאוד עמוק, אז זה יכול לעזור גם ". - Erikrl. "האורגזמות הטובות ביותר הן תוצאות של אורגזמות של השותפים שלך. לדוגמה, כאשר אתה מסיים את הגברת שלך, וזה איך לאלץ את הסוף שלה. או האהוב עלי: כאשר האישה שלך רק cums ונושאים, לשים את זה קצת, מביא לך תשישות, ואתה רוקן את הביצים שלך ". - WEVO42. "יכולתי, בסופו של דבר, להרגיש את זה רק עם הארוס שלי. הייתי, כפי שאנו מבטאים, זמן רב, ולא הרגשתי את זה עם כל השותפים בעבר. הוא אמר שהוא כזה, גם הוא חש את זה איתו. לכן אני חושב שהכל גם תלוי במערך של גורמים ". - BloomingPurplerose. "זה, באופן כללי, תלוי באדם מסוים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - צעירים מצליחים, הם הולכים לטובה להופיע על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לגברת יפה. מרוויח כזה מספיק, על מנת להבטיח לחלוטין את כל מה שצריך.

בן הזוג שלי יכול גם להרגיש את זה בכל פעם איתי, אבל היה לה את שאר האנשים שהיא לא יכלה להרגיש. אני חושב שזה תלוי במצב, אנטומיה ומיקומים ". - דרו 1111. "מניסיוני, כמה נשים יכולות להרגיש זרע, כמה - לא. אבל רובם בדיוק הרגישו כאשר הזרע שלו זורם החוצה ". - רומפצ'ה. "אני כל הזמן מרגיש את זה עם סקס אנאלי, ורק כמחצית מהמקרים במין הנרתיק". - femmesrock38. "זה תלוי כמעט בכל הדברים: רגישות, זווית, מהירות. אני עדיין לא מרגיש שום דבר מעת לעת, אבל באופן מסורתי מרגיש, למשל, כאשר לא עשיתי אהבה במשך שבוע. זה יהיה רע אם לא הבחנתי בעובדה שאני באמת הרגשתי משהו כמו כאילו הייתי באותו זמן, היה לי זרבובית מקלחת, חה חה. זה היה מדהים ". - Secretlover3. "אני באמת מרגיש זרע של הגבר שלי לשכנע את עצמך, אבל זה קורה כאשר הוא סוף סוף מחלה סוף סוף. לא למי זה לא סוד כי זה הופך להיות חם, הן במין, והן במובן הטמפרטורה. אני אוהב כשהוא cums בתוכי, זה עוזר לי זמן כדי לחוות את האורגון החזק ביותר ". - אנכסטאר. "אני רק צריך לחוות סקס בלי קונדום, כי אני לא יודע אם אני מרגיש זרע אמיתי, אבל אני מרגיש בדיוק כפי שכולם יודעים, מרגישים תחושה פועמת כאשר הוא חווה אורגזמה ב 90% מהמקרים, וזה הרגשה יוצאת דופן ביותר בעולם. אני לא חושב שעדיין יש לי אם לא יכולתי להרגיש שפיכה אמיתית ללא קונדום, כפי שהוא בהחלט נחמד ". - Jemennedespillons. "תלוי כמה זרע נופל לי, אני מרגיש כמו רגשות שונים. כאשר הוא מתקרב לסיים, הוא עובר אחרת. במקום זאת, לשים את זה בעדינות, לדחוף, הוא סוף סוף להתפתל כאשר, באופן כללי, cums. אז אני מרגיש מעת לעת, קוק חם ממלא אותי עם eznutri ". - קסטארס. "אני מרגיש את זה. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה אבל זה יכול, בסופו של דבר, תלוי איך זרע הוא צפוף או אפילו כמה הוא, אה, "יורה". - Kacers. "אני, כפי שכולם אומרים, מרגישים איך הוא פולס בי בזמן אורגזמה (וזה מפחית), אבל למעשה אני לא מרגיש את הזרע שלו". - Helianthusanuus. "אני, כשהתחלתי להביע, אני מרגיש כמה בחום רק ממלא אותי, וזה אחד החוויות הסקסיות ביותר בחיי. אני לא אוהב כשהוא ממשיך להעביר פינוק של אורגזמה, כי אני רגיש מאוד, אבל הפעולה ממש לפני, באופן כללי, בהצטיינות, כל כך חזק ופועם, פנומנלי ". - Jenesoinpas.

Просмотров: 3489 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar