07:26
למטה עם שגרתית: 11 אתרי סקס לא סטנדרטיים בדירה או בבית

אני רוצה שותף קשה לקחת אותך על השולחן או על אדן החלון? להראות את היוזמה ולהציע החדש שלך החדש של משחקים אינטימיים. להשראה, לקרוא את המאמר שלנו ולכתוב את הרעיונות. אנו מבטיחים - זה לא יהיה משעמם.

התוכן של המאמר

1 11 אתרי סקס לא סטנדרטיים בדירה

11 אתרי סקס לא סטנדרטיים בדירה 11

אֶדֶן הַחַלוֹן

ברגעים שבהם אתה חושב שהמין על אדן החלון הוא רעיון לא מוצלח, זוכר את הקלעים החמים מהסרטים על רקע חלונות פנורמיים.

זוהי חוויה מינית מעניינת המסייעת להפוך למקסימום של גיוון. עמדות שונות מתאימות למיקום חדש באמצעות צעצועי פנים ומין.

תנוחות מוצלחות:

"כלבלב בסגנון". "נַדְנֵדָה". "כוכב". "רוכב".

באשר לחיבה אוראלית, אז תנוחות של מישהו טוב. העיקר הוא לציית לבטיחות ולהיזהר בעת ביצוע מיקומים.

מִרפֶּסֶת

מרפסת פתוחה היא רעיון נהדר למין קיץ, במיוחד בלילה. הנדל"ן השטיח הרך, לשים כמה כריות קטנות וליהנות זה לזה. סקס ניתן לשלב עם מיני פיקניק או מפגשים רומנטיים מ "אש" (נרות או מנורה חשמלית).

אם המרפסת מזוגגת לחלוטין, ואז סתיו וחורף סקס הוא גם לרשותכם. צור אווירה עונתית, מנופף על הקירות והמסגרות חשמלי, עוזב סתיו (פתיתי שלג, אורות), מיטה חמה משובצת וכריות בהירות.

על המרפסת אתה לא יכול להיות מוגבל לתנוחות סטנדרטיות, אבל לנסות משהו חדש. ללכוד טומיק קמא סוטרה איתך או להסתכל על המחשב הנייד סרט מתובל שיסייע לכוונן את הגל הרצוי. הקפד להתנסות עם צעצועים ואל תשכח סיכה

מְזָוֶה

ועכשיו זה הזמן להגשים סצינות חמות מסרטים פופולריים. זכור איך החיפוש אחר הדבר הרצוי בחדר האחסון הגדול הסתיים במין חם? למה אתה לא מנסה?

כדוגמה, אתה יכול לשחק את הסצינה שאתה אוהב סרט תכונה או פורנו, הוספת העלילה של תנוחות מועדפות שלך, צעצועי מין ומוסיקה. אם יש לך תוכניות משלך עבור חדר האחסון, אז תיזהר עם הנושאים שם. נערות ליווי בהרצליה

מומלץ לרשום מראש את אזור ההנאה, מסתיר דברים פוטנציאליים. זכור כי אפילו סקס קשה דורש הכנה זהירה ובטיחות.

אָרוֹן בְּגָדִים

סקס בחדר ההלבשה דומה לזה במחסן. עם זאת, במקרה זה, סקס קל לעונה עם רומנטיקה, נצנצים ואפילו סטריפטיז.

Banal דוגמה: שניכם הולכים לאירוע חשוב. במהלך ההתאמה של התלבושות, אתה מבין שאתה רוצה לעשות אהבה ברגע זה בטירוף.

לביצוע שאיפות ילידים בישראל, במקרה שאתה מודל מסוגנן של הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6200 יורו.

מוסיקה ארוטית כלולה, אתה מבצע את הריקוד המפתה, להתפשט בהדרגה. שותף, לא מסוגל לרסן, שובר על עצמו חולצה לבנה ללא רבב ומרים אותך ביד. עוד - רק מוסיקה, תשוקה וגניחות.

בתור תוספת קטנה נעימה לחדר ההלבשה, אתה יכול לעשות פינת מין שבה אתה שם את צעצועי המין האהובים עליך.

פֶּתַח

פתיחת דלת - מקום עם מספר מצומצם של תנוחות, אבל עם מגוון רחב של שיטות הפיתוי. קח אפילו סטריפטיז או להראות אור. מאשר לא אלמנט של הקדמה?

כדי לרצות את האהוב שלך, להכין מוסיקה עבור סטריפטיז, לשים את התחתונים הטובים ביותר שלך קדימה לכבוש קודקודים סקס. כדי להראות את הריקוד, לבקש שותף הוא ממוקם בנוחות על המיטה או ליצור אלמנט של הפתעה. דלת לוח, עצור במעבר ובחגורת התפוררות הקולטה. שני, אחד, אור, מוסיקה, סטריפטיז.

אילו תנוחות מוצלחות למין בפתח?

"פַּרְפַּר". "אולימפוס". "מַטעֵן". "נַדְנֵדָה". "נר". "מַזַל קַשָׁת" "לֶהָבָה".

עניינים אוראליים במיקום זה נוח מכל עמדה. אתה יכול להוסיף סקס עם נדנדות, צעצועי מין וכל מכשירי מין אחרים קבוע על הפתח. אם יש לך זמן רב לחלום לנסות משהו מן bdsm, עכשיו זה הזמן.

פיטבול

סקס על Phytball הוא לא כל כך נוח מנקודת מבט טכנית, אבל זה נותן הרבה אנשים שהם רגשות בלתי נשכחים. הכדור נוח הן מציצה וגם cunnilingus. בשלי תענוג מיוחד מתנועות רכות וקפצים על פיטבול.

התנוחות הבאות מוצלחות למין על Phytball:

הגב של האיש נופל על הכדור, האישה יושבת מלמעלה בתנוחה "רוכב". אישה נופלת חזרה על הכדור, אדם חושש את רגליה ולוקח לצד. אישה נופלת בחזרה על הכדור, איש מעלה אחת רגליים של פרטנר, מהדק אותה אל חזו, ואת יושב מעט על האישה הורידה. אישה נופלת על הקערה, מחזיק את הישבן על המשקל כשהוא מניח את ידיו על הרצפה. השותף הופך ברכיים מעלה את השותפים רגל על הכתפיים. פוסט "כלבלב בסגנון". האישה שוכבת בבטן על קערה על ידי מניחה את ידיו ברצפה והרים את הישבן. השותף מונח על ידיו אל הכדור, מקבל מאחורי אישה. השותף יושב על הכדור, מכניס את הרגליים. השותף חוזר לשותף, מוריד את ידיו על הרצפה והרגליים הגרוע ביותר של המותניים.

גברים נהנים מאורסים ב Phytball מין אוראלי. זה יותר נוח למלא במלואו תנוחות מורכבות שבהן השותף צריך להיות לאכול את הגב או לקחת מציצה עמוקה.

שולחן מטבח

אובייקט רהיטים שבו אתה יכול ליהנות. שולחן המטבח מתאים לביצוע. בהחלט כל תנוחות: עומד, שוכב, יושב. אנו רשמים את מיקומי המין הטובים ביותר למין על השולחן:

גבר נופל על השולחן, רגליו על הכיסא. אישה יושבת בתנוחה "רוכב". הנערה נעשית על ארבע על השולחן, מתפשטת את רגליה מורידים את הישבן לקצה השולחן. הבחור עומד מאחור, בחדירה תומך ביד אחת של הישבן, השני - החלק האחורי של השותף. שותף שוכב על הבטן, ואת הרגליים תלויים הירכיים הגרוע ביותר. Pose מספק חדירה עמוקה והנאה מקסימלית לשני השותפים. השותף יושב על השולחן, מניח את רגליו על הכיסא. השותף יושב בתנוחה "רוכב הפוך". הנערה יושבת על השולחן, מרימה את רגליה וזורקת אותם על כתפי השותף. הבחור לוחץ היטב את רגליה של הילדה לעצמו, מחזיק אותה בחוזקה על מותניה. הנערה מקבלת על ארבע על השולחן. הבחור יושב על הכיסא, הגרוע ביותר עבור המותניים וללטף את האזור היקר. הבחור יושב על כיסא. הנערה יושבת בתנוחה "הרוכב הפוך", נח באותו זמן בטבלה ומעט גוחלת קדימה. הבחור נופל על השולחן, גידול והפיץ את הרגליים. הנערה יושבת על כיסא מול שותף, מלטפת מין, חור אנאלי ושקכים.

אם אתה גורמה באינטימה, ולאחר מכן להוסיף שמלות מין של שוקולד מומס, דבש, קרם, פירות. לארגן "9.5 שבועות" במלואם.

צעדים

צעדים - לא תמיד מיקום חלום למין.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, הם המבקשים להסתכל בהצלחה בפגישה, לוקח יד עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, על מנת להבטיח באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ואף על פי שיש סיכונים של נפילה ושברים, השותפים לעתים קרובות להיכנס לפער וליהנות זה לזה ללא כל פחדים. למין על השלבים, תנוחות נוחות:

"רוכב לאחור". "המלכה של מיטין" / "המלך Cuniongus". "כלבלב בסגנון" היא גרסה קלאסית ועומדת. "מַזַל קַשָׁת".

עצה שימושית: לתפוס אתכם כמה כריות לנוחות נוספת. בשרשר של תשוקה אתה לא יכול להבחין בלחץ על עמוד השדרה או מחלקות פגיעות אחרות של הגוף שלך. אקסטרים - קיצוניים ואבטחה - ראשית.

אֹסֶם

יצאנו לקוטג 'להירגע ונזכרתי שלא נסגרו באסם במשך זמן רב? אז במקום לשים על בגדים בהירים וללכת לשחזר סדר. שינוי קרדינל של המצב, ההטרוגניות של האובייקטים ואת "האווירה הפראית" יוסיף קיצוני במין. זכור היגיינה אינטימית ולהיזהר עם חפצים חדים. רצוי להכין מקום לפני סקס, מה שהופך את עצמך את המיטה המושלמת לאהבה.

מוּסָך

עזרה האהוב שלך לשטוף את המכונית. Mochy Washcloth, הביט בה בשפע ועובד לעבודה. בדקה של הסחת דעת של בן זוג, אנחנו מביאים חלק קצף נקי על עצמך והציע "לשטוף" את עצמך. מציעה כזו, הבחור לא יסרב בהחלט.

עם זאת, היזהר: טריק כזה צריך להתבצע אם הסכמת על סקס מראש או שאתה בוודאי בטוח כי הבחור הוא לא להתנער לקבל פריקה. אם נבחרת שלך באה למוסך עם כוונה מוצקה לעשות את המכונית, אז לא להסיח את דעתו. ההשפעה תהיה ממוקם ישירות.

שטיח ארוך ערימת

סקס על שטיח רוסר רך - אידיאלי עבור ערב רומנטי. בדרך כלל מיקום כזה קשורה לליטס חושני איטי, מוסיקה ארוטית, נרות ארומטיים. אם אתה מעריץ משחקי תפקידים, סדרת הטלוויזיה "ויקינגס" - מחסן של השראה.

Просмотров: 280 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar