23:38
הבקשות הפופולריות ביותר ב- Google עם תשובות

אדם מודרני לא יכול לדמיין את החיים בלי אינטרנט. אין ספק, ראוי להזכיר כי בפרט, במקום שאתה צריך למצוא את התשובה לשאלה מסוימת: פשוט להזין את הבקשה ל- Google, ויש אלפי תשובות שֶׁלוֹ. נוח, מימין?

התוכן של המאמר

1 היכן נקודת G? 2 איך להביא גברת לאורגזמה? 3 האם ניתן להיפטר הרפס איברי המין כך לדבר? 4 כיצד להיפטר יבלות באברי המין? 5 אז להגיד לגדול הפין ללא ניתוח? 6 כיצד למדוד חבר? 7 כמה שנים צריך להיות כך שאתה יכול, בסופו של דבר, לקנות קונדומים? 8 איך לגזול איך אנשים משמשים להביע את הגוף הגברי לתוך הנשים? 9 כמה זמן מתמשך?

כמה רגליים ב מִיל? למה בראד פיט וג'ניפר אניסטון גרוש? מהי בירת קולומביה? לא משנה מה השאלה, Google יודעת את התשובה. אבל לא כל השאלות הן כאלה לא מסוכנות. אנחנו אנחנו רוצים ללמוד יותר מן המרחב המיני - מה שאנחנו לא מלמד אותנו בבית הספר, מה עם מה אני מתבייש להיות משתמע לקרוא עם חברים או הורים.

מחקר חדש מ Durex הוביל כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, כמה מן השאלות הגוגליות ב- Google מרחבי העולם, והם בלתי מתפשרים. כמה מהם עושים אפילו לשים את זה קצת, לצחוק. בתגובה לזה חוקרים אחרים נתנו את התשובות לפרוס לשאלות.

איפה הנקודה G?__G

נקודה G ממוקם על חזיתית את הקיר של הנרתיק עבור השופכה. ולא על האנלוגיה, אז הצעירים, כפי שאנשים נהגו להביע, נקודה כזו - ברזל הערמונית. ואכן, הוא טען כי נקודה זו, היא הפכה, lokalizes עבור, קוק, ראש, purpic עצם על ידי 2.5-7.6 ס"מ עמוק.

הדרך הטובה ביותר למצוא המקום הזה הוא לנסות להתמודד עם האצבע שלך. איך אתה יכול למצוא את הנקודה הזאת בגברת שלך, אתה יכול להתחיל להתנסות. הגירוי הנכון יספק את גן העדן הנאה.

איך להביא גברת לאורגזמה?אני

בקשה מושלמת. לא יותר, בסופו של דבר, תשאל אותה על זה באופן אישי, אבל? ברצינות, האינטרנט יכול כמעט כל, אבל הוא לא כל יכול. Y איך אנשים משמשים להביע כל העדפות אישיות ליידי. אולי היא יודעת את העדפתה טוב יותר מ- Google.יתר על כן, יש הליך מוזר בשם "Scrotox", אשר יכול לגדול ביצים. זה נראה כמו קטן, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לגרד, תושבת קוסמטית עבור, בסופו של דבר, זה מושגת עם את עזרתו של הישן, כפי שאנו מבלה את הזמן, לא בוטוקס רע.נתחיל עם כמה מאיתנו התרגלו לזה ישנן שתי שיטות מדידה: במצב רגוע ומרגש.

אבל, באינטרנט עשוי להיות מידע מתאים לגבי כל הנשים. כל כך הרבה אנשים של הגברת לא מרגישים את האורגזמה הנרתיק, ולא לעשות שום קשר עם זה זה אסור. אבל יש משהו שבסופו של דבר, יעבוד בלי להיכשל - משחק מקדים. כל הנשים הן לְהַעֲרִיץ!

לאחרונה המחקר שנערך במכון Cepmen הראה כי הגברת עם סביר יותר לקבל אורגזמה בהירה מאשר מגע מיני יהיה כלול: להגדיר נשיקות, גירוי ידני של איברי המין ו / או סקס אוראלי ב בנוסף לחדירה נרתיקית.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים שרוצים לעובדים מופיעים בפגישה, הליכה ישירות עם יד יפה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי לספק את האובייקטים הדרושים.

מדענים מכנים "נשיקות עמוקות, גירוי ידני ומין אוראלי "" טריו הזהב "המוביל לגברת אוֹרגַזמָה. Emete זה בראש.

אני יכול להיפטר הרפס באברי המין?2

לא מן הרפס מתקן טיפול, אז זה לא מציאותי להיפטר לנצח. אבל אתה יכול השתמש בתרופות כדי לשלוט על הסימפטומים והתפרצויות של החמרה, שהיא גם יכול להפחית את האפשרות להעביר הרפס שלך כמה לחשוב שותף מיני.

איך, זה התחיל להיפטר יבלות באברי המין?3

לא לחזור, לא נסו לטפל כיצד נדליק מיד, יבלות באברי המין בהיבטים המקומיים. במקום שאתה חושב, שיש לך יבלות, ללכת לרופא שלך, כפי שאתה יכול גלה מה קורה, ולקבל עצה לאחר מכן.

אל תשתמש תרופות לא ניתנת להחליל, כפי שהם מיועדים ידיים, לא עבור אֵיבְרֵי הַמִין. תוכלו גם לייעץ לך לסיים את המין מלא ריפוי יבלות.

כיצד לגדל הפין ללא התערבות כירורגית?4

אין סיכוי. הכל כבר מזמן לדעת מה קורה בדרך כלל. לא ממש עומד לשקף בנושא זה.סקר בילה בחודש אוקטובר, אלפיים חמש עשרה שנים עם קמעונאי של צעצועי מין אדם & ערב הראו כי ב ההקדמה הממוצעת נמשכת 20 דקות, בעוד סקס הוא רק 7.3 דקות. במקום יש לך קומפלקסים על גודל, להשתמש כמה לחשוב, תנוחות סקס שונות כי יהפוך חדירה עמוקה יותר ". https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

בנוסף ל, מחקר שנערך על ידי המכון העירוני האוסטרלי, המכון של מנות ומכון לה טרוב, הראה כי הגודל, בסופו של דבר, החבר חשוב עבור נשים, אבל רק בהקשר של גבריות כללית, כולל את הגידול ואת גודל הגוף.

לכן, בניגוד נוף נפוץ, הגודל נראה סקס גם חבר הוא לא הדבר היחיד אשר נלקחים על ידי נשים. אולי זה עוקב אחריו, באופן כללי, לסיים ביזה על זה גדלים וגם לחפש דרכים לגדול אותו.

לכן, לא להיות ביישן בעניין זה. שאל ישירות איך להביא את הגברת לאורגזמה מה שאתה צריך להיות, להוסיף או להסיר, מה ללטף היא מתרשם . תאמין לי, היא רק בזכות לך.

כיצד למדוד חבר?חָמֵשׁ

כדי למדוד את אורך היתרונות במנוחה, ודא בתוך הבית לא קר מאוד, לאחר הצבת רולטה או שליט בבסיס המין חבר שבו הבסיס תואם את הבטן, ומניחים אותו לאורך חבר. הגודל הממוצע של חבר במצב מתון, באופן כללי, מגיע עד תשע ס"מ.

ל מדידת חבר במצב נרגש, אתה צריך להגיד הכל אותו דבר, רק חבר יש להקים. ראוי לציין כי הגודל הממוצע של האיבר במצב נרגש - שלוש עשרה ראו. אתה יכול גם למדוד את ההיקף עם רולטה, הקיף אותו סביב חבר.

כמה שנים צריך להיות שאתה יכול פשוט לקנות קונדומים?6

עבור קונדומים אין מגבלת גיל, כך אפילו בן 10 יכול לרכוש חבילה. לא לכל אחד לא סוד זה מוזר חֲקִירָה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שאף אחד בילדות לא בחר מים אליהם לא ירד אותם מן הגג? כבר אז זה היה צריך להיות ברור כי אמצעי מניעה למכור הכל בלי הגבלות על הגיל.

איך לתקוע את הגוף הגברי לתוך הנשים?7

רוב גליון מסקרן. הניסוח הוא גם בגובה. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שאתה לא מאמין, אבל בקשות כאלה יש גם שם, והם נמצאים לעתים קרובות. הכל כבר מזמן ידוע בכך שהוא לא ברור: בוכה או צוחקת מ שאלות כאלה?

קוֹדֶם כֹּל, ודא שניכם עושים את זה. במילים אחרות, שניכם מעוניינים לספק ולקבל הנאה. ראוי לציין כי שנית, אתה צריך להשקיע כמה זמן על משחק מקדים - בדיוק כל כך הרבה כך חומר סיכה טבעי ישוחרר, איבר זכר היה בשיא נרגש.

לאחר יש צורך להיכנס לגברת - לאט לאט. כאשר אתה מבין מה שניהם נוח, אתה יכול, זה הפך, להאיץ. פשוט לקבל את העובדה כי הוא לא מציאותי לגדל פין ללא אזמל. לא עבור כל מי שאינו סוד כי שלום של רופאים הוא אישר על ידי זה: "לא לחפש כמה הם חושבים, מוזר, מתכונים בלתי מובסנים עבור חבר הולך וגדל, להפסיק לעשות כמה תרגילים מוזרים - זה לא יעבוד. נסו להבין את הדברים הבאים: הגודל לא משנה, ולא מדברים על נמסר, כפי שאנשים נהגו להביע תענוג מיני.

כמה זמן ארוך נמשך?8

בנוסף ל, על פי סקר שנערך על ידי חוקרים ב Penn, מהירות אחד או שניים דקות קצרות מאוד, שלוש שבע, לשים את זה בעדינות, דקות מוערכים, כמו, COC משך ", משבעה עד שלוש-עשרה דקות -" רצוי ", מ ארבע עשרה עד 30 דקות -" איטי במשך זמן רב".

זה גם תלוי ממה שהושקע במושג "סקס" (אם הקדמה או לא). סקס יכול, בסופו של דבר, נמשך כמו אדם רוצה. קָשֶׁה אין leflalments זמניים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

למגרין (או למרבה המזל), עדיין אין, כמו במקרה, מנגנון כזה או מכשיר, אשר, זה יכול להיות קורא על ידי המחשבות של אדם.

ליישם את החלומות שלך בישראל הוא קל אם אתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2500 יורו.

אתה אפילו, באופן כללי, אתה לא יכול לדמיין, שונה ומעולם, כמו הרבה מאיתנו רגילים לקרוא, פזיז יכול להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, העדפות מיניות של אנשים! מה הכי הרבה, כפי שנהגנו לקרוא, פופולרי של הבקשות למין ב- Google - מרגע מהזמן לפעם השיער קם. באמת, אבל זה רק ירידה בים איך אנשים רגילים להביע את תאוות האוקיינוס ​​ואת debauchery, אשר, בסופו של דבר, מעוניין באנשים. וזה די נורמלי - במיוחד בזמנים של טכנולוגיות דיגיטליות, כאשר אתה יכול למצוא תשובה לפחות מה השאלה. בעזרת מידע זמין ברשת, אתה יכול פשוט למלא את כל הפערים במבנה אינטימי.

Просмотров: 267 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar