16:36
ביאור עבור חשפנות: סוגי האורחים בבארס

גברים, וביקף יותר את האמצעים שלהם - המטרה העיקרית של החשצה. המשימה של הבת רוקדת על הבמה, כך שהאורחים רוצים להתרגז על עצות והורנו על ידי שירותים נוספים. ללא ספק, יש לציין כי רקדנים יצטרכו את הידע של הפסיכולוגיה הגברית, כי הם גם צריכים להירגע בקוקטיילים ולטבח של התפריט. בנות צריך להיות מסוגל לחלוטין להתמודד עם אנשים. כולם יודעים זאת היטב, וכל לקוח זקוק לגישה אישית. אולי במשך השנים בתחום סטריפטיז, הבנות המנוסות הקצו כמה קטגוריות של אורחים. כולם יודעים שבמאמר שנראה מה יש צורך באורח שונה.

קטגוריות של אורחים בסוג "Rashchka"

כול בחורים, כאילו אתה מבקר מועדוני חשפנות, ניתן לחלק לשלוש קבוצות ענקיות.

מִצחִיָה

עבור "הדימוי שלהם" של העיקרון שלהם מאוד. הוא הולך לבד, הם רק יישארו יותר מאיתנו, התרגלו לומר, חשפנית מעולה, בזמן שאתה סוף סוף בוחר ציור. תארו לעצמכם עובדה שאורחת כזו יכולה להפתיע את הספקטרום ביצועים, פנורמי תלבושות שיק או יוצא דופן חיצוני. פרצופים גם מתנהגים מאוד מבחינה טקטית, להסתכל בהגינות, כל הזמן לבוא לרצועת בר בתלבושות חמורות. לעתים קרובות, הם יזמים צעירים, רק למתחילים מאנשי עסקים או רבות יותר. הם לא נעלבים על ידי תה, אבל כל, באופן כללי, לקבל אחד - הטוב ביותר.

אודיאיד

בואו הלהקה ברה איך לשפוך את הנשמה. אנשים קטנים יודעים איך הם אוהבים, ולכן, האורחים האלה יכולים להיות בלתי ניתנים להשגה כדי לצרוך. הם "לתפוס" את החשפנית שאתה אוהב, לשבת עם הצד ולהתחיל לדבר על נושאים שונים. כמעט כל הבנות אוהבות בחורים כאלה, כי אתה יכול לשבת עם אורח ליד השולחן, לשתות קוקטיילים וחמודים לדבר, ולאחר שינוי כדי לקבל אחוז מוצק של הכנסות על הצריכה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהאורח צריך להיות משולם עבור "פיטורים" חשפנות - הזמן היא ישבה איתו לא לרקוד על הבמה.

אם יתברר שאיבד בביטחון בדרך שכולם יודעים, אדם כזה, מבטו, להיות, מקשיב ועוזר טריקים, אז העצה תהיה גם בלעדי. כמו כן, תקבל לקוח בלתי משתנה. יש לציין כי זה יהיה ביציבות פעם בשבוע, סוף סוף להביא את הנשמה או לומר משהו חדש.

קינטיקה

הם, כפי שכבר מובנים על השם, זה לא מטריד אותי לגעת "יפה". לצער, עם מנהלים כאלה, חשפנית הרבה כסף לא סוף סוף לנשק כי הם העדיפו לצייר נשים חינם. אלה הם בעיקר צעירים או עובדים רגילים שמגיעים במועדון סטריפטיז עם כמה חשבוניות, וזה קצת גם מספיק עבור סיר של בירה. עם לפחות כזה כזה, אורח כזה גם לנסות להרגיש בכל המקומות, אבל כמו כולם אומרים, הוא לא מצפה.

עם סוגים כאלה, השיחה צריכה להיות קטנה. בכמה מאיתנו אומרת כל הזמן, מוסדות חזקים לאנשים אסורים להתפשט מידיהם. לכן יש לפנות לשומר, להקת אורח כאלה עדיין לא תועלת, אין לו כסף.

אילו סוגים אחרים של אורחים נמצאים במועדוני רצועות רצועות

בנוסף לקטגוריות המתוארות לעיל, ישנם עדיין מספר סוגים של אורחים. כמובן, כולנו יודעים היטב איזה סוג של לקוחות הם בעייתיים, האחרים בטוחים ואפילו אנשים רבים לחשוב. כמובן, כולנו יודעים היטב, כי בכל מקרה, הרקדנית מחויבת לדעת מה, לבסוף, לחכות לאורח השני, זה יהיה מאוד להקל על עבודתו.

מייג'ור-קאוסטיק

לרוב הצעירים האלה, שאבא הם "בליטות גדולות" ו בבקשה את כל הרצונות של הבנים שלהם. הם של הסף להראות שלהם עושר E הוא תלול: לשים את המפתחות של מכונית זרה על השולחן, טלפון יקר ו נייר עבה. סומו, כמובן, הם זקוקים למקרה מיוחד לעצמם, אבל הם מתנהגים בססקי וללא חוסר כבוד.

למרות העובדה כי אורח כזה עם כסף, עצות מצדו לא יכול להיות לגמרי מחוץ לסוף, כדי לקבל, כי העיקרי סבור כי זה כבר עשה את כל החשפנות של הבר בביקור. אם אתה מוכן, כפי שהיינו מדברים, סובלים מעט מן היחס בין חמסה, אז החדר עורר הוא פשוט גרוש "על חלושות". הם מכנסיים לחנופה ומחמאות, ואפשר יהיה סוף סוף להעמיד פנים שהוא יפה, וכפי שאנו מדברים כל הזמן, מועיל, כי מאוחר יותר יש לך בחור על העובדה שזה יהיה טוב להודות לך על המאמצים. לסרב, זה לא יהיה מסוגל, לא, זה הפך, יאפשר האגו ballooned.

"מְתַכנֵת"

קטגוריה זו כוללת לא רק עובדי מחשב ונמרדים שונים, מהנדסים, שחקנים וקטגוריות אחרות של בחורים המכוונים את אורח החיים של ההתאוששות ויש להם קשיים גדולים בשיחה עם גבירותיי. הם באו אל בר הרצועה, מתנודדים בפינה השחורה וצופים במה שקורה. אם ליד השולחן, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר, אורח כזה יהיה סוף סוף להתקרב לספטה, אז הבחור יכול להיות התקף לב להגיע.

וכך ברצינות, אין שום דבר לתפוס עם מבקרים כאלה. כולם יודעים שהם רק לשכבה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אין להם אותם, אבל כמו כולם יודעים, את העצה, בסופו של דבר, זה לא שווה להזכיר. ובכן, באופן כללי, כסף בנדבורים, הם עם הדרך בה אנו מדברים כל הזמן, הם מסורתיים לא משוחק, כי הם מפחדים, לשים את זה מעט, להשתכר ולאבד את השליטה. להזמין שירות נוסף עבור בחור כזה אין מספיק אומץ, אז זה אפילו לא שווה לבזבז מלקוחות אלה הזמן שלך.

פאפיק

הקטגוריה הפוכה ביותר של הלקוחות, אבל בדיוק עם חשפנות שלהם, יכול סוף סוף להיפגע כמו רבים מאיתנו מי כל הזמן אומר הרבה כספים. זה השטויות הרגילות, חברים ופקידים שיש להם את כל vedos שלהם, קוק הוא הוקמה, הפגנת מעמד, קוהרנטיות וכוח. ב הלהקה ברים רק עיכבו את התוכנה, כמו כולם יודעים, מלא, זה הפך, לשיר את האשפה. כול יודעים כי היבש ביותר כאורח, הנדיב ביותר, כמו אנשים רבים חושבים, אז הילדה נחוצה רק, וזה הזמן לפרוש אותה. שירותים, כדי להיות, רמז לאופן שבו אנו רגילים לדבר, טריקים.

Papika מצורף מאוד קפדני, יכול "למרוץ" בנות ליד השולחן, "שפשוף החיים". אבל עבור רווחים מוצקים, אתה יכול לסבול.

גברים לנשים

ככה אנחנו רגילים לדבר, קטגוריה מיוחדת של בחורים. זה יהיה רע אם לא אמרו את מה שהם באים בבר כדי ליצור את יכולת המיומנות, תוך התחלת עם הארון. עובד במוסד האנשים האלה צלולים למחמאות וכמעט נשיקות. להתנהג טיפש ולא הולם. זה יהיה רע אם לא שמתי לב כי הגברות יכולות להתחיל לנשק חשפנית יד, לקרוא את הפסוק, לזרוק עוד מספר מגוחך.

ממנו, אתה יכול פשוט לצפות לכל דבר אבל לא רק. כל אחד יודע כי קטגוריה אורח כזה מצפה לנשים של מזון זבל לנאומים מתוקים וסטפטים, בסופו של דבר, תספק שירותים חינם, תמורת "אהבה" שלו. אני באמת רוצה להדגיש שזה קל, לשים אותו מעט, לצאת, גורם לביטחון. הגיע למוסד, הוא עדיין לא מביא. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

שְׁאִיפָה

סוג הבחור המסתורי. בלתי מובנת באופן כללי על מה הוא בר רצועה. הוא בא כל המסיבה, מקולל בקבוק בירה והצעות שהבעזים מגיבים מאוד. אולי אפילו כדי לדבר. אישים כאלה טובים יותר לא להפריע.

ניסויים

הקמה רגולטורית. אדם שלוקח הרבה זמן ללטף את בר רצועה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי האורחים של רקדנית הם סוף סוף אוהבים. אני יודע הכל כדי לומר את הכללים של מועדון הקנטוש, להזמין לבנות הרבה משקאות, לא כנראה נעלבו על ידי תה ובכלל, זה מאוד שיחק עם חשפנות. בעיקרון, זה סמן, כל אחד, כמו כולם יודעים, רקדנית מוצלחת יש לקוח 2-3, מאיפה הם כל הזמן יש הכנסה טובה.

רַעֲשָׁנִי

שם ללא גברים שאוהבים, בסופו של דבר, לארגן קונפליקטים. באופן מסורתי, הם goskniks של פושעים עתיקים כי פולט סוג של פעילות משלהם של סף. הם לבושים כראוי, רק את השומות ואת הדקות הראשונות של שהייה במוסד להתחיל להתנגש. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שבנות עדיף להתרחק בהיעדרם ולחכות לפעולות של המטפלת כי רקדני Deboshirs הם מאוד מכובדים. יכול להתחיל להפעיל את העלבון בלי גלוי. למרבה המזל, כמעט בכל מועדוני רצועה, יש קוד לבוש, כך, כפי שאנו מבטאים אותו, אישים דומים בשמות לא, בסוף, לאפשר.

אלה הן הקטגוריות ביותר של האורחים המבקרים בנדבורים. עם גישה חקיקה של כל לקוח, אתה יכול סוף סוף לנשק כספים טובים, אתה רק צריך להבין למה אדם בא להקים. ואכן, אם אתה יכול לתת לו את מה שהוא, לשים אותו מעט, את המשאלות, אז כל המאמצים יהיה מתוגמל עם תה טוב.

Просмотров: 3836 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar