15:59
10 דרכים לחזק את אורגזמה נקבה בתנועה אחת

אין הבדל בין אורגזמה זכר ונקבה, אלא תהום ענקית שיוצרת אי הבנה מתמשכת בין שותפים. זאת בשל העובדה כי גברים בדרך כלל להגיע אורגזמות קל יותר מאשר נשים, חלקית זו בשל התכונות של האנטומיה (ואפילו כי מישהו לא ימצא את הדגדגן, ליטוף את הטבור, ואז pubis).

התוכן של המאמר

1 טיפים מאומתים על חיזוק אורגזמה נקבה

לדברי סטטיסטיקה, רק שליש מהנשים חווה באופן קבוע אורגזמה במהלך יחסי מין רק עם חדירה. רוב הנשים זקוקות לגירוי ישיר של הדגדגן או רגליו. כיצד להשיג ולגנות חיי מין? עכשיו ספר לי!

טיפים מאומתים על חיזוק נקבה אורגזמי

לשפשף על הדגדגן במהלך יחסי מין

הטכניקה הראשונה לא קשה ללמוד ולשימוש.

רוסית שאינם פנסים ומפרקים מידע זרועו ניחוש משוגע על מה הוא למעשה ליווי - כל זה משהו, כך, כך, עובדה זו חייבת להיות שותקת. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

מה שמכונה "יישור חייתי" נוצר רק לחדירה סימולטנית וגירוי של הדגדגן.

על מנת לבצע את המיועד, אתה צריך לבחור תנוחה מיסיונרית (השותף שוכב על הגב, ואת השותף נופל על גבי). בעמדה זו, חשוב לא לגדל הרבה רגליים, כך שיש חיכוך נעים של הפין על הקיר של הנרתיק. שותף חייב להעביר כמה סנטימטרים עד להיכנס לנצל. השותף נע בעדינות קדימה ואחורה, והנערה שאבה את מותניה לפגישה. לכן, חבר רץ על הדגדגן, להגדיל את האפשרות של אורגזמה מהירה.

טכניקה "הר געש"

שנים ללכת, וגברים כולם מחפשים את הדגדגן. למעשה, את האזור הרגיש ביותר על הגוף של הנערה הוא מאוד קל למצוא, אולי מישהו רק מעמיד פנים וטבעי מאוד עיוור-משעמם.

ברגע ההתרגשות החזקה, הדגדגן ושפתיים המין מתנפחים ומזגו בדם, במיוחד עומדים. עם זאת, גירוי ישיר של "אפונה" יכול לגרום אפילו תחושות כואבות מאוד, כי הדגדגן קצות עצבים רבים. במקרה זה, עדיף להיות מחודש ולהשתמש בטכניקה של "הר געש".

כדי לעשות זאת, במקום את האצבעות משני הצדדים מן הדגדגן ולהתחיל בעדינות דפוסי פלט לאורך האיבר. אם זה חלק של ליטוף, ואז לשאול על התחושות, האם כדאי לקבל או להיפך לעצור. זה הרבה יותר קל ליישם אותו במהלך אוננות. העיקר הוא לזכור לחות זהירה וניקיון!

גירוי הצבע G

כמה אנשים מבולבלים את הנקודה המסתורית, אז לאן לא רק מגורה. תגיד לי פעם ולתמיד. הוא נקודת G לאורך הקיר הקדמי של הנרתיק. כאשר חודר עם האצבעות שלך, אתה צריך לכופף אותם קצת, לחיצה למעלה. מקום סודי חיובי נראה כמו קרום כתום.

חשוב לזכור כי כאשר מגורה על ידי חבר מיני, האורגזמה מושגת יותר בעדינות מאשר כאשר לחוץ על ידי אצבעות. אם אתה מוצא את הנקודה שלך G, ולאחר מכן הרגיש באופן בלתי צפוי אי נוחות מליטוף, לחץ על הקיר הקדמי, או שאתה פתאום מרגיש את הצורך החדות להשתנה, לא פאניקה, זוהי תגובה נורמלית. בינתיים, כמה נשים, נוגע באזור זה, הם לא מרגישים שום דבר בכלל, אשר גם נכנס למסגרת הנורמה.

השאלה האם יש לסווג את האורגזמה הנרתיקית והדגדלית של הנרתיק, בדברים שונים לחלוטין, עדיין דנו בקרב הרופאים. אבל נשים רבות שמחות לשתף כי אורגזמה, כולל גירוי של נקודה G במהלך אוננות, בעזרת ויברטור או עם שותף מרגיש הרבה יותר חזק ונעים יותר מאשר הרגיל.

גירוי של נקודה א

אם משחקים עם נקודה G אינם מתרשים במיוחד איתך, אתה תמיד יכול להתייחס לנקודה א. אל תדאג, על האלפבית הזה מסתיים, אבל בניגוד לדגדגן, הרבה זמן לחפש אזור סודי.

איפה זה?

אתה תהיה הרבה יותר קל להבין אם כבר גילית היכן נקודת G הוא. כדי לעשות זאת, להיכנס בשני אצבעות בנרתיק על שני phalanx. אחרי זה, לכופף את האצבעות לעבר הטבור. אם אתה מרגיש חותם גס, אתה על המסלול הנכון. פרסם את האצבעות שלך קצת יותר עד שתרגיש את פני השטח המצולעים, בדומה לרגשות על השמים העליונים בפה.

מה ההבדל?

למרות הרגשות בשני האזורים דומים, רוב האנשים אוהבים לעורר את השטח G כדי להשיג אורגזמה מהירה ואינטנסיבית. במקביל, נקודה אידיאלי עבור preludes והתחממות לפני מין מלא.

מה לכתוב לבחור כדי לעורר אותו?

Sexologists לעתים קרובות אומרים שזה סקס אנאלי עבור פגע מושלם על ידי נקודה א. לחץ שיוצר פין, שפשוף על הקיר, אינו משווה עם גירוי ישיר של הדגדגן או הרגליים שלו. אם אתה לא מוכן לשנות את סוג המין, נסה חדירה קלאסית בתנוחת Doggi בסגנון.

איך לעורר צעצועי מין נקודה?

יצרנים של מוצרים אינטימיים יודעים בדיוק איזה תענוג יכול לספק את האזור הסודי. עבור ניסויים כאלה, נסה את הצעצוע עם סוף מעוקל או מפוצל. ויברטור יכול גם לרטוט כי רק לשפר את ההרגשה.

גירוי של לחץ מים הדגדגן

לא חסכוני ביותר, אבל בהחלט קל לאכוף את הדרך להשיג אורגזמה, ולהשתמש במקלחת. חשוב להתאים את הטמפרטורה והלחץ מראש ולא לתרגל גירוי כזה לעתים קרובות מדי. סקסולוגים מזהירים כי לחץ המים יוצר גירוי חזק שלא ניתן לחזור על מין קלאסי או אוננות עם אצבעות ואפילו צעצוע. התעללות במקלחת תוביל לא רק לחשבונות המתורגמים למים, אלא גם לאובדן רגישות.

אָצִיץ

בצהר או בקרת אורגזמה היא טכניקה מיוחדת במין, שבו אדם מביא את עצמו על סף, כמעט להגיע לאורגזמה, אבל מפסיק. תחושות שככו וגירויים מתחילות שוב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

האם ניתן לשקול את העינויים המיניים? לא משנה איך! משמעות ההגבלות היא להאריך את המין, לנסות להוכיח גבולות משלך ולעשות אורגזמה יותר אינטנסיבי.

באמצעות אוננות, צמוד גם נותן לך הבנה טובה יותר של הגוף שלך ומה הוא אוהב. אתה מקבל שליטה מלאה על ההנאה שלך. לבסוף, אתה רואה מתי וכיצד זה קורה.

צעצועי מין

מוצרים אינטימיים הם חברים נאמנים של אורגזמה טובה. וריאציות הן וריאציות רבות, אבל הפופולרי ביותר כדי לעורר את הדגדגן הוא עדיין נחשב כדור vibro. ויברטור קטן עם הרבה מצבים לא יעזוב לא מרוצה. מיד אחריו בפופולריות יש דילדו "ארנב". במקביל לגייס את הנרתיק הכרחי ואת הדגדגן, הצעצוע יכול להביא לשיא בעוד כמה דקות.

כמובן, לא כולם אוהבים תשומת לב קרובה לעומס, כי העובדה של חדירה הופכת לא פחות. משקפים על גודל וחומר של הצעצוע בעתיד. אולי אתה מחליט על הצבע גירוי עם תקע אנאלי מי יודע.

שליטה / הגשת (בטופס קל)

אם יש לך סטירה על האפיפיור או משיכת שיער, זה לא אומר שאתה אופי perverted. אלמנטים של שליטה מן השותף מאחלים נשים רבות. לחלוק עם מחשבות שותף, אולי הוא יציע רעיון טוב על זה.

טכניקת השליטה הפופולרית ביותר לאחר נגיסות וסלפונים היא מחנק קל. אם אתה מרגיש שיש לך כמעט הגיע לשיא, לשאול את השותף קצת לסחוט את הגרון ולהאיץ את הקצב. טכניקה זו היא 100% מובטחת אורגזמה סוער.

אבל לא לעצור שם! סקס יש גם אפשרויות עבור מחייב ותפקידים משחקים דומיננטי / sabmissive. נערות ליווי בחיפה

רצף (לא צריך לשנות את הקצב

אחרון אבל לא פחות חשוב עצות, זה הדרגתי. טמפו לסירוגין, אשר קובע שותף במהלך יחסי מין, היא הגורם הנפוץ ביותר של אי שביעות רצון. נראה כי השותף מואץ ונופל על כל הנקודות הנדרשות, כמעט מתווכחים לשיא, כמה פתאום משנה את הקצב. זה בהחלט לא צמוד, אבל הלעג האמיתי ביותר!

שאל את המחצית השנייה כדי להגדיר קצב קבוע, גם אם הוא איטי יותר מהרגיל. במקום מהירות, אתה יכול לעבוד על עומק הדחף ואת משרעת החדירה.

על רשימה זו של שיטות כדי להשיג אורגזמה חזקה לא נגמר. זוגות רבים אפילו להסיר את הטכנאים שלהם, כי הגוף שלנו הם ייחודיים ושווים לדרך טובה עבור כולם לא סביר להיות. נסה כל אחד מהטכניקות המוצעות ולהפסיק את היעילה ביותר!

Просмотров: 115 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar